Dostawy i płatności

1. W przypadku, gdy dane Klienta będą nieprawdziwe/niekompletne, zamówienie nie zostanie zrealizowane
2. W razie nieobecności Klienta pod wskazanym w zamówieniu adresem i w wybranych przez niego godzinach dostawy, kosztami związanymi z dodatkową Dostawą zostanie obciążony Klient. Reklamacje zgłoszone w późniejszym terminie – nie będą rozpatrywane
3. Koszty dostawy zostaną doliczone do zamówienia
4. Możliwość anulowania zamówienia – istnieje możliwość anulowania zamówienia. Musi to nastąpić najpóźniej do godz 12:00 dnia poprzedzającego dostawę. W przypadku zamówienia na poniedziałek ostateczny termin to godz 12:00 w piątek
5. Koszt dostaw wyjaśniony na poniższej mapce
6. Możliwe darmowe dostawy w przypadku, gdy miejsce dostawy zbliżone do trasy samochodów firmowych. Więcej informacji telefonicznie lub mailowo
7. Rozliczanie niedopłat lub nadpłat – w związku z tym, że w sklepie SmakiGarwolina.pl sprzedawane są świeże wędliny i mięso, niepaczkowane to złożone zamówienia mają orientacyjnie określoną wartość. Sklep zastrzega sobie możliwość do różnicy w wadze zamówionego towaru o 10-20 dkg. W przypadku wystąpienia różnicy większej niż 20 dkg Klient ma prawo do odmowy przyjęcia towaru. Ostateczna wartość zamówienia będzie widoczna na dowodzie dostawy (paragon lub f-vat), a Klient zobowiązany jest do zapłaty tej kwoty. Jeśli zapłata była w formie przedpłaty to różnice w wartości będą rozliczone w momencie dostawy