KOSZTY I TERMINY DOSTAW
DARMOWA DOSTAWA OD 250 ZŁ
Zamówienia można wykonywać 24h/dobę we wszystkie dni w roku:
- Dostawy realizujemy najczęściej w ciągu 1-2 dni, zachowując najwyższe standardy bezpieczeństwa. Jednak realizacja zamówień jest możliwa od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:00 (po uprzednim kontakcie telefonicznym) z wykluczeniem dni ustawowo wolnych od pracy zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Dostawy realizujemy od poniedziałku do soboty na terenie Warszawy i okolic. Zobacz na mapę poniżej i sprawdź czy dojeżdżamy również do Twojej miejscowości.
- Przy zamówieniu należy podać adres dostawy i nr telefonu. Oddzwonimy i umówimy się na termin dostarczenia zamówienia
- Produkty są dostarczane do Klienta wraz z dokumentem sprzedaży w postaci paragonu fiskalnego lub faktury VAT (Klient ustala to w momencie dokonania zamówienia i w przypadku podania dokładnych danych potrzebnych do jego wystawienia).
- Produkty są dostarczane do Klienta w ciągu 1-3 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia, chyba że uzgodniono inaczej. Nasza firma zastrzega sobie prawo do potwierdzenia zamówienia.
Płatności można realizować poprzez:
• płatność gotówką u dostawcy
• w sklepach stacjonarnych płatność gotówką lub kartą
• przelew na konto bankowe:
NEST BANK: 66 1870 1045 2078 1005 4924 0001
Arkadiusz Wiśnicki, ul. Wiejska 19, 08-400 Garwolin
Zamówienia można składać poprzez:
• e-mail: biuro@smakigarwolina.pl
• telefonicznie 797 312 258
• za pomocą formularza kontaktu
1. Podane ceny są cenami brutto zawierającymi ustawowy podatek VAT z wyłączeniem kosztów przesyłki.
2. Do każdego zamówienia wystawiana jest faktura VAT lub paragon, zgodnie z dyspozycją klienta przekazaną w zamówieniu.
3. Formy płatności:
• zapłata bezpośrednio przy odbiorze zamówienia lub w sklepie – przyjmujemy tylko płatność gotówką
• przedpłata za zamówione produkty jest przelewana na konto naszej firmy i po odnotowaniu wpłaty przesyłka zostaje wysłana
4. Zamówienia dostarczamy na terenie województwa mazowieckiego po uprzednim uzgodnieniu z Klientem
5. Koszt transportu za zamówione produkty pokrywa Klient. Koszty dostawy zostaną doliczone do zamówienia.
6. Rozliczanie niedopłat lub nadpłat – w związku z tym, że w sklepie SmakiGarwolina.pl sprzedawane są świeże wędliny i mięso, niepaczkowane to złożone zamówienia mają orientacyjnie okresloną wartość. Sklep zastrzega sobie możliwość do różnicy w wadze zamówionego towaru o 10-20 dkg. W przypadku wystąpienia różnicy większej niż 20 dkg Klient ma prawo do odmowy przyjęcia towaru.
Ostateczna wartość zamówienia będzie widoczna na dowodzie dostawy (paragon lub f-vat), a Klient zobowiązany jest do zapłaty tej kwoty. Jeśli zapłata była w formie przedpłaty to różnice w wartości będą rozliczone w momencie dostawy.
7. W przypadku, gdy dane Klienta będą nieprawdziwe/niekompletne, zamówienie nie zostanie zrealizowane
8. W razie nieobecności Klienta pod wskazanym w zamówieniu adresem i w wybranych przez niego godzinach dostawy, kosztami związanymi z dodatkową dostawą zostanie obciążony Klient. Reklamacje zgłoszone w późniejszym terminie (niż data dostawy) – nie będą rozpatrywane
9. Istnieje możliwość anulowania zamówienia. Musi to nastąpić najpóźniej do godz 12:00 dnia poprzedzającego dostawę. W przypadku zamówienia na poniedziałek ostateczny termin anulowania zamówienia to godz 12:00 w sobotę.
10. Możliwe darmowe dostawy w przypadku, gdy miejsce dostawy zbliżone do trasy samochodów firmowych. Więcej informacji telefonicznie lub mailowo