Strona Główna |REKLAMACJE I ZWROTY

REKLAMACJE I ZWROTY

Każdy Klient, który dokonał u nas zakupu może zareklamować zakupiony produkt.

W zależności od wady można:

  • wymienić produkt na nowy wolny od tej wady
  • złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny
  • Można też odstąpić od umowy

Zamówienie, które Klient chce reklamować można zwrócić bezpośrednio do zakładu i na miejscu złożyć reklamację lub zapakować  i wysłać tak samo zapakowane jak zostało wysłane. Prosimy o dołączenie do przesyłki faktury zakupu/paragonu oraz formularza odstąpienia. Paczkę z zamówieniem można również dostarczyć osobiście lub przesłać na adres: 

Dane firmy:
SmakiGarwolina Arkadiusz Wiśnicki
Adres firmy: ul. Wiejska 19
08-400 Garwolin

Postaramy się jak najszybciej rozpatrzyć reklamację i dokonać zwrotu pieniędzy za zamówienie.

Reklamacje, uwagi można składać poprzez:

• e-mail: biuro@smakigarwolina.pl
• telefonicznie 797 312 258
• za pomocą formularza kontaktu