REKLAMACJE I ZWROTY
Każdy Klient, który dokonał u nas zakupu może zareklamować zakupiony produkt.
W zależności od wady można:
- wymienić produkt na nowy wolny od tej wady
- złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny
- Można też odstąpić od umowy
Zamówienie, które Klient chce reklamować można zwrócić bezpośrednio do zakładu i na miejscu złożyć reklamację lub zapakować i wysłać tak samo zapakowane jak zostało wysłane. Prosimy o dołączenie do przesyłki faktury zakupu/paragonu oraz formularza odstąpienia. Paczkę z zamówieniem można również dostarczyć osobiście lub przesłać na adres:
Dane firmy:
SmakiGarwolina Arkadiusz Wiśnicki
Adres firmy: ul. Wiejska 19
08-400 Garwolin
Postaramy się jak najszybciej rozpatrzyć reklamację i dokonać zwrotu pieniędzy za zamówienie.
Reklamacje, uwagi można składać poprzez:
• e-mail: biuro@smakigarwolina.pl
• telefonicznie 797 312 258
• za pomocą formularza kontaktu